»Letošnji izbor povezuje ples, gibanje in koreografijo z aktualnimi temami, ki se nam zdijo pomembne, kot so tehnologija in telo, izčrpanost, feministično telo in pripovedovanje zgodb, gledalstvo in pogled, pa tudi ples in dekonstrukcija gibanja v zgodovini in do danes, s čimer ponuja različna razumevanja plesne umetnosti. Izbrana umetniška dela ne prinašajo samo somatske razsežnosti, temveč obravnavajo ples kot relevantno družbenopolitično umetnost. Predstavljajo raznolike poetike, krajine, somatske rešitve in gibalne taktike, ki razkrivajo sveže poglede na plesno umetnost v slovenskem kontekstu.«
»18. Platforma sodobnega plesa zagotovo pušča in zaznava sledi sodobne plesne umetnosti.«
»Slovenski sodobni ples bi bil verjetno manj imaginativen, senzibilen, konceptualno domišljen in politično angažiran, če v zgodnjih devetdesetih letih prejšnjega stoletja vanj ne bi vstopil publicist, teoretik, zgodovinar, arhivar in pedagog sodobnih scenskih umetnosti Rok Vevar.«
»Naša motivacija je od drugje, plesno delo opravljamo, ker verjamemo v sodobni ples in nimamo izbire. To preprosto moramo početi in verjamemo, da naša kultura in družba tovrstno umetnost potrebujeta.«
»Predstava Re:inkarnacija je več kot ples in je več kot glasba. Je eksplozija energije, ki združuje tradicionalne plesne like s sodobnimi plesnimi prvinami.«
»Po študiju plesa na Nacionalnem centru za sodobni ples v Angersu na zahodu Francije se je začel posvečati ustvarjanju plesnih uprizoritev, za kar ga je po lastnih besedah leta 1983 navdušila uprizoritev Nageljni (nem. Nelken) znamenite nemške koreografinje Pine Bausch.«
»Preživetje na področju sodobnega plesa je hudičevo težko. Zato mora biti tvoja želja po tovrstnem ustvarjanju izjemno velika, saj zahteva ogromno vztrajnosti in garanja.«
»Umetnost sodobnega plesa je vznemirljiva prav zaradi tega, ker naš pogled usmerja v telesa, ki med sabo ali sami s seboj počnejo reči onstran očitnega.«
»Pri plesu se zdaj veliko ukvarjam s sodobnoplesno improvizacijo, s principi zaznavanja in občutenja telesa, ki je neritmično, nekoreografirano in sledi trenutku. To telo skušam spojiti s flamenko telesom, ki je ritmično, plesno, formirano.«
»Plesnemu delu Antončiča želimo s to nagrado izkazati priznanje za vrhunske umetniške dosežke, ki navdajajo s ponosom in v domači plesni prostor prinašajo zgled, ki ga ni mogoče spregledati.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju